Ausente o día da inspección

separador4

Concertar nova visita

Se non estabas presente no momento da inspección, atoparás na túa vivenda un tarxetón de ausente.
Contacta con atención ao cliente para concertar unha nova visita chamando o teléfono 900 510 511.
Dispoñible as 24 horas do día.

separador4

Preguntas frecuentes

A túa instalación de gas natural require certos coidados para garantir a súa utilidade. Non esquezas pasar a inspección; é pola túa seguridade.

Se non se pasa a inspección, notificarase ao organismo competente da túa comunidade autónoma e pode interromperse a subministración de gas natural.

Ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando o teléfono 900 510 511, dispoñible as 24 horas do día, , para concertar unha nova cita.

Dispós de dez días hábiles para contactar connosco, no 900 510 511, dispoñible as 24 horas do día, e que che indiquemos a nova data para levar a cabo a inspección periódica.

Neste caso, por normativa, e transcorrido o devandito prazo de 10 días hábiles, ao realizar a inspección terás que aboar o dobre de importe da tarifa establecida para a inspección.

Chama o teléfono 900 510 511, dispoñible as 24 horas do día, e restableceremos a subministración o antes posible, nas 48 horas seguintes de avisar que non tes subministración.

Enviaremos un técnico para que che faga a correspondente inspección e, se non hai anomalías principais, che restableza o servizo. Porén, se detecta anomalías, terás que poñerte en contacto cun instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato para que che arranxe as anomalías, nos envíe o xustificante de corrección e che restableza a subministración ao momento.