Lectura
A lectura do contador é importante para que a túa factura reflicta os consumos reais.
Indica a túa lectura:
Envía a túa lectura desde aquí
Escanea o QR, colócate fronte ao contador co teu móbil e acepta o acceso á túa cámara.
Enquadra e escanea o teu contador centrado na pantalla.
Fai clic no botón, colócate fronte ao contador co teu móbil e acepta o acceso á túa cámara.
Enquadra e escanea o teu contador centrado na pantalla.
Descarga a app YoLeoGas
Descarga no teu móbil a app gratuíta YoLeoGas e facilítanos ti mesmo a lectura do contador. Encontrarala dispoñible en Google Play e App Store. Cando te rexistres na app, introduce o teu número de CUPS, encontraralo nas túas facturas de gas natural.
Cada dous meses envía a túa lectura comodamente, facendo unha foto do teu contador dende a app. Ademais, avisarate de cando tes que enviar a seguinte foto coa lectura.
Teléfono de lectura
Se queres facilitar a lectura do contador por teléfono, só tes que chamar o 900 510 511, o teléfono gratuíto de lecturas que está á túa disposición as 24 horas.
Para realizar a lectura necesitarás o número de referencia dunha factura ou o DNI e o valor da lectura.
Como toman a miña lectura?
• O persoal responsable realízaa mediante un teléfono móbil, facendo unha foto ao contador que se atopa na vivenda. Este sistema asegura a fiabilidade da lectura, podendo detectarse posibles erros.
• Se o teu contador está situado fóra da túa vivenda, deberá estar accesible mediante fecho homologado.
• Se o teu contador está dentro da túa vivenda, e non te encontras na casa, recomendámosche que facilites a lectura para evitar estimacións (polo menos unha vez ao ano debe realizarse unha lectura por parte do noso persoal).