Seguretat

Consells de seguretat per a la instal·lació de gas

El gas és una energia molt segura, però n’has de tenir en compte les instruccions d’ús  per gaudir-ne amb tota tranquil·litat.

A Gas Natural Redes GLP  posem a la teva disposició un Servei d’Urgències les 24 hores, els 365 dies de l’any..

T’expliquem com funciona!

Com funciona?

Aquest servei cobreix tant les operacions necessàries per eliminar o reduir qualsevol risc potencial, com les accions per normalitzar el subministrament de gas.

Per comunicar qualsevol urgència has de trucar al telèfon gratuït 900 555 000 del Servei d’Atenció d’Urgències.

Quan has de trucar?

Quan percebis que hi pot haver algun risc causat pel gas o observis anomalies en el subministrament, com ara pressió alta o baixa o falta de gas.

Els especialistes de Gas Natural Redes GLP classificaran l’actuació en funció del risc o la gravetat i t’indicaran com has d’actuar.

Si el problema no es pot resoldre telefònicament, t’enviaran personal especialitzat de Gas Natural Redes GLP per eliminar els riscos.

Has de saber:

El Servei d’Atenció d’Urgències de Gas Natural Redes GLP no cobreix la reparació de la instal·lació de gas a partir de la clau de connexió de servei de l’edifici, llevat que aquesta instal·lació sigui propietat de Gas Natural Redes GLP.

En el cas de les àrees comunes del teu edifici, és el propietari, o qui el representi, el que s’ha de responsabilitzar de la seva conservació i el seu manteniment. A l’interior del teu habitatge, has de mantenir la instal·lació en perfecte estat i fer-ne un ús adequat.