Inspección periódica de gas

A túa seguridade é a nosa prioridade (*)

Cumpre coa normativa e mantén a túa instalación de gas segura:

  • Obrigatoria por lei cada 5 anos, dentro do ano natural en que se produza o vencemento deste período (R. D. 984/2015).
  • A túa empresa comercializadora cobrará o importe da inspección na seguinte factura de gas.

Aviso da inspección

Recibirás unha notificación por carta, correo electrónico ou SMS.

Revisión da instalación

Un técnico autorizado presentarase no teu domicilio na data indicada para comprobar o estado da instalación de gas.

Resultado da visita

Se todo está correcto, recibirás un informe favorable. En caso contrario, indicarémosche que facer.

Tipos de inspección

Revisión dentro da vivenda

A inspección periódica da instalación receptora individual (IRI) consiste na revisión da instalación de gas dentro da túa vivenda.

A IRI é a instalación de gas a partir da chave de abonado, situada antes do teu contador, ata os aparellos de gas da túa vivenda.

Revisión zonas comúns

A inspección periódica da Instalación Receptora Común (IRC) consiste na revisión da instalación de gas dentro da túa comunidade. A IRC é a instalación de gas dende a válvula de acometida no exterior do edificio ata a chave de abonado, situada antes do teu contador.

A lei obriga a realizar a revisión da instalación de gas na túa vivenda ou comunidade cada 5 anos, dentro do ano natural en que se produza o vencemento deste período (R. D. 919/2006).

No caso de vivendas unifamiliares, non hai IRC e a IRI empeza dende a chave de acometida no exterior da vivenda.

Coñece os procedementos específicos por comunidades autónomas

A inspección periódica de gas está regulada por normativas estatais e autonómicas que garanten a seguridade das instalacións. A continuación, detallamos a normativa vixente:

  • Real decreto 919/2006, do 28 de xullo.
  • Real decreto 984/2015.

Importante: para estas comunidades autónomas decrétase o corte de subministración de gas naquelas instalacións nas que non se realiza a revisión periódica para comprobar a súa seguridade e bo funcionamento.

Inspección periódica
Madrid

Decreto 18/2019

Inspección periódica
Cataluña

Decreto 192/2023

Inspección periódica
Castela e León

Orde EEI/411/2021

Preguntas frecuentes

Inspección da instalación de gas:

  • É obrigatoria cada 5 anos e o titular da instalación debe asegurarse de que se realice dentro do prazo correspondente.
  • Encárgase de verificar a seguridade de toda a instalación de gas (tubaxes, contador, ventilación e combustión dos aparellos), tanto da vivenda como das zonas comúns do edificio.
  • Debe realizala un técnico autorizado, xa for da distribuidora de gas ou dunha empresa instaladora habilitada.
  • O seu custo cargarase na factura de gas.

Revisión da caldeira:

  • É un mantemento preventivo que garante o bo funcionamento e eficiencia da caldeira.
  • Debe realizala un servizo técnico oficial ou unha empresa instaladora habilitada.
  • Non substitúe a inspección da instalación de gas, pero a complementa.

Si.

  • Dende a data en que che enviemos a notificación, dispós de polo menos 45 días naturais para contratar a inspección cunha empresa instaladora habilitada de gas.
  • Esta empresa deberá comunicarnos o resultado, e o custo incluirase na túa seguinte factura. Se non contratas a inspección nese período, comunicarémonos contigo para realizar a inspección connosco.
  • Consultar empresas instaladoras habilitadas i.gnredesglp.es/instaladoresgas

Non.

  • A empresa comercializadora cobrará o importe da inspección na seguinte factura, independentemente de se a realizaches connosco ou cunha empresa instaladora habilitada. Consultar importe
  • Importante: Ningún técnico está autorizado a cobrarche no teu domicilio. Se alguén che solicita un pagamento en man, desconfía e denúnciao ao noso servizo de atención ao cliente ou ás autoridades competentes.

Se non podemos verificar que a túa instalación é segura e que funciona correctamente porque non te puidemos localizar e concertar unha visita, teremos que informar á autoridade competente da túa comunidade autónoma, tal e como estipula a lexislación vixente.

Isto pode implicar a suspensión da subministración da túa vivenda. Debes poñerte en contacto co noso Servizo de Atención ao cliente chamando o teléfono 900 510 511, dispoñible as 24 horas do día, para concertar unha nova cita.

Lembra: En caso de corte de subministración por ausencia na visita de inspección obrigatoria, o importe da inspección é maior.

Se a túa subministración de gas foi interrompida porque non realizaches a inspección periódica obrigatoria, debes poñerte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando o teléfono 900 510 511, dispoñible as 24 horas do día, para concertar unha nova cita.

Lembra: En caso de corte de subministración por ausencia na visita de inspección obrigatoria, o importe da inspección é maior.