Absent el dia de la inspecció

Concertar nova visita
Si no eres present en el moment de la inspecció, trobaràs a l’habitatge una targeta d’absent.
Contacta amb Atenció al Client per concertar una nova visita trucant al telèfon 900 510 511.
Disponible les 24 hores del dia.


Preguntes freqüents
La teva instal·lació de gas natural requereix certes cures per garantir-ne la utilitat. No oblidis passar la inspecció. És per la teva seguretat.
Si no es passa la inspecció, es notificarà a l’organisme competent de la teva comunitat autònoma i es pot interrompre el subministrament de gas natural.
Posa’t en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Client trucant al telèfon 900 510 511, disponible les 24 hores del dia, per concertar una cita nova.
Disposes de deu dies hàbils per contactar amb nosaltres al 900 510 511, disponible les 24 hores del dia, i que t’indiquem la nova data per dur a terme la inspecció periòdica.
En aquest cas, per normativa i un cop hagi transcorregut el termini esmentat de 10 dies hàbils, en fer la inspecció l’import que hauràs d’abonar serà el doble de la tarifa establerta per a la inspecció.
Truca al telèfon 900 510 511, disponible les 24 hores del dia, i restablirem el subministrament al més aviat possible, en les 48 hores següents al teu avís que no tens subministrament.
Enviarem un tècnic perquè et faci la inspecció corresponent, i si no hi ha anomalies principals, et restableixi el servei. Però si detecta anomalies, hauràs de posar-te en contacte amb un instal·lador autoritzat o el servei tècnic del teu aparell perquè t’arregli les anomalies, ens enviï el justificant de correcció i et restableixi el subministrament a l’instant.